sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Pari palaa kangasta...

Tätini on jolain tapaa kangashamsteri, siis ollut, ei ole enää. Hän en siis entinen kangashamsteri, joka, kyllä, on parantunut tästä yhtä jos toistakin ompelevaa ihmistä piinaavasta sairaudesta. Tätini parantumiseen kuuluu vieroitus taudin aiheuttajista ja minä olen nyt sijaiskärsijänä :-) Tässä ensimmäiset kaksi koneellista pestyinä vuosien säilytyksen pölyistä, jokunen koneellinen olisi vielä jäljellä, ajattelemattakaan niitä äiti varastoissa lojuvia kangaskasoja...


Näistä ei luultavasti ihan äkkiä täällä meillä synny mitään, on sen verran "vieraampaa" materiaalia minulle ja toisaalta ihan kaikki väritkään eivät minun mieleeni ole, mutta hamsteri on hamsteri, eihän näitä nyt räteiksi autotalliinkaan voi viedä!!

6 kommenttia:

  1. Mitä tuo vihree kuviollinen on tuossa narulla ja tuo keltanen on pirteetä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo vihreä pohjainen missä oranssi-keltaisia kukkia on semmoista ohutta puuvilla(sekoitetta). keltainen on jotain puuvillaa kans, enempi ulkoilukangas tyyppistä.

      Poista
  2. No teet sitten lapsille keltaisesta takit, niin näkyy "kaivolta kotiin saakka!" :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Mmmm... keskirivillä on sellainen luonnonvalko pohjainen puuvilla, missä hentoja vaaleanpunaisia/roosia kukkia ja niiden varsia. Se on ihan Mummelssonin näköinen kangas ;-) Kun nostin sen laatikosta niin tulit heti mieleeni! Jotenkin ne värit on vaan just semmoiset.

      Poista
    2. Mmmm toisen kerran.. :) Jos se tosiaan näyttää mun kankaalta niin laita kuvaa ja hintaa spostiin. ;)

      Poista